Subject: Küsimused seoses haigushüvitise ja sotsiaalmaksuga
From: Kaidi Nõmm <[email-masked]>
To: Lii Pärg, "SM Info"
Date: Tue, 23 Apr 2024 15:42:19 +0300

Tere!

Mu kolleeg jagas hiljuti toimunud infopäeva materjale ning ma ei saa aru,
mille alusel on slaididel 19 ja 20 väidetud, et tööandja võib töötaja
haigestumise esimesest päevast maksta vabatahtlikku haigushüvitist
sotsiaalmaksuvabalt? Ma loen sotsiaalmaksuseadusest endiselt, et vabastust
on 2. päevast (NB! See ei ole muudatus, sest on kehtinud juba aastaid ja
ka uuema redaktsiooniga ei ole §3 lg 3 veel muutumas):

Kas saaks infot mis kuupäevast jõustuvatest muudatustest oli slaididel 19
ja 20 juttu? Mis eelnõule viidatakse 24. slaidil?

Tervitades,

Kaidi Nõmm

palgaspetsialist
personali ja koolituse divisjon
SEB Pank

telefon +372 665 5317
aadress Tornimäe 2, 15010 Tallinn
e-post  <mailto:[email-masked]> [email-masked]